Åh vad jag älskar våran nya soffa!!!!

Idag har det varit full fart hela dagen tame tusan.. =)
Jag som hade tänkt att ringa och tjabbla med min kära mamma idag, för det var alldeles för länge sen nu. =( Men jag har helt enkelt inte haft tid..
Började dagen lungt pga illamående (mensmonster).. Tog nästan en timmes promenad med hundarna så vi fick lite luft. Älsklingen sov pga nattarbete.
Sen gick jag upp till vårat blivande hem där svärfar och jag plockade lite innan jag kom igång och målade lite.
När älsklingen hade vaknat gick jag ner och det bar sedan iväg in till stan för lite ärenden.
Sen kom vi hem, åt lite mat och tog oss efter det en långpromenad. Vi var ut på en udde vid en sjö här i närheten där det ligger en övergiven sommarstuga. Så tråkigt att endel folk vägrar sälja och inse att dom inte kan ta hand om ställen längre.. Finns tyvärr mycket av sånt häromking. Därute var det i alla fall jättefint, eller ja, hade varit om det vore skött..
Därefter gick vi hem och bara gosade innan det var dags för min älskade att ta sig till jobbet.

Nu har jag fått ett ryck och håller på och byter ut den gamla soffan mot den nya. Jag har kommit så långt att den nya står på plats! =) Åhh vad jag älskar den här soffan!!! Jag sitter som en guuud i den. Nu ska jag bara få tillbaka soffbordet osv. Tänkte bara ta mig en paus och skriva lite här och vila min rygg. Det är tungt arbete för en tjej att dra runt på soffor, speciellt i detta trånga utrymme...


Bilden jag lovade er igår; snedtaket på loftet är satt!! Weha! Imorgon blir resten satt där.
 
 Här sitter jag nu, mer än nöjd
 En till som gillar den nya soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0