Askersund och Ikea. bl a...

Idag var vi ner till Askersund för att hämta en bil och ett släp. Bilen vill jag inte ens prata om... Släpet kommer bli kanon! ;-)
På vägen hem bestämde jag mig för att åka in på Ikea för jag tyckte att jag skulle fynda. Jag hade rätt instingt idag, jajamensan, vad stod inte på fyndhörnan om inte soffan vi velat ha så lääänge, till halva priset!! Och det var inge fel på den, den hade bara stått som visning. Och ännu bättre, det var ju en bäddsoffa med! =)
image111



Vet ni vad mer då? Det går framåt med bygget!! Åhh vad jag längtar upp dit. Det kommer att bli så fint! Visar er kort imorgon, för ikväll var det för mörkt att fota.

Ne, nu ska jag titta på Scrubs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0