De gångna dagara..

I torsdags kväll åkte vi ner till Skövde. Vi var på Offes kompis jobb ganska prick 22.00. Han jobbar på värmeverket i Skövde.. Jäklar vad med soppor det fanns där.. Rätt extremt..
Vi gick upp på taket av värmeverket innan vi åkte därifrån och jäklar vilken utsikt det var över staden, skitfint! Och kameran hade jag inte med upp heller.. Typiskt.
Efter det åkte vi hem till honom.. Där snackade vi lite och åt snacks innan det var läggdags typ vid 01.30.. Klockan 7 på morgonen ringde klockan.. Härligt.. Lite sömn på en uppblåsbar madrass.. Jag har lovat mig själv att aldrig sova på en sån igen...
Efter 8 bar det iväg mot Könjöping (Jönköping), där stannade vi till vid volvoskroten och Offe plockade lite delar han behövde. Sen åkte vi 10 mil ännu längre neråt.. Rättare sagt till Ljungby. Där var vi på ÅF-träff på ATW Sweden. Intressant och skoj tycker jag. Fre-Lör sov vi på ett hotell där, rätt fint hotell tycker jag.. Och åt jättegod hotellfrukost! Mumma. Att hotellfrukost är så speciellt.. Men det är det verkligen. =)
Sen på lödagen åkte vi hem 40 mil igen. =)
På vägen hem åkte vi förbi ett litet samhälle, där hade dom en jättefin antikhandel! Vi gick in där och tittade ett tag.. verkligen toppenmöblerat och jättefina grejer. Tyvärr var det lite dyrt, annars hade jag kommit därifrån med lite grejer. Hihi
Vi stannade även till i Örebro och handlade lite mat.
Vi var hemma vid 21.30 igår kväll.

Här kommer lite bilder från resan. Blev tyvärr inte så mycket bilder som jag velat..
Lite spejsad bild på min älskling =)
 Hotellrummet
 Utsikt över Ljungby från hotellfönstret.


Det har hänt lite mera på bygget med. =)
 Taket i vardagsrummet (loftet) är klart. Takbjälkarna ska bara mörkbetsas.
 Taket i stora garderoben (lilla runnet) har börjat sättas
 Blivande trapphuset
 Snedtaket i sovrummen

Mycket bilder blev det nu, så ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0