Idag åker vi neråt i landet..

När min älskling har jobbat klart och varit på fackmöte ska vi åka ner till Skövde. Där ska vi sova inatt för att imorgon åka ner till Ljungby. Där ska vi på ÅF-träff hos en leverantör. Ska bli kul, titta på deras nya lokaler osv och sova på hotell. =) Weee! Det betyder; hotellfrukost! =)
Just nu springer jag runt som en förvirrad höna och försöker tänka på allt.. Ska ta och sätta igång och packa snart tänkte jag så det är klart åtminstonde..
Sen ska jag ta hand om disken, kolla igenom kylskåpet så det inte är något som står och luktar, tömma soppor, se till att djuren har vad dom behöver osv osv... Tänk den dagen man har barn att tänka på med.. Huvva.. ;-)
Var ner till svärmor och skulle låna jacka för min är fortfarande kvar i Enköping hos mor och far.. Då fick jag en North Face jacka, för hon använder den inte.. Tack tack! ;-)

Igår hade jag med fullt upp.. Jag plockade undan en stor hög med disk, städade undan lite, hämtade in ved, sökte jobb och målade m.m....
Jag har fått lite fart i mig igen, det ha jag och tacka det fins vädret vi fått för! Tack tack

Ne, nu är det dags att skynda vidare.. Ska bänna en skiva med så man har något att lyssna på i bilen när man kör. =) Offe sitter gärna brevid, och det tackar jag för. Jag har kommit på att jag är lik min far. Så fort någon annan sitter vid ratten blir jag nervös, jag kör hellre själv, ju längre, ju bättre. ;-) Ni ser på bilden nedanför vad jag tycker om att köra bil. Hihi
Ni får ha en tevlig helg allihopa! Jag återkommer på söndag..

273990-23

Ps Kommentera mera! ;-)

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Hoppas ni får en jättetrevlig helg gumman!
Vi ses nästa vecka. :D
Många kramar

2007-10-25 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0