Idag har jag varit duktig.

Började dagen lungt. Sedan bar det iväg till veterinären så Tilda fick lite vaccination. Bra, då vet jag att min tjej håller sig ifrån en massa konstiga sjukdomar. Gjorde även lite andra ärenden på stan, köpte ett bilbälte till Tessie, men usch vad ledsen jag blev på henne när vi kom hem, då hade hon tuggat sönder den..
Hoppade även in på färghandeln och köpte mer lasyr till takpanelen.
Väl hemma fixade jag fika till Offes kompis, som var här och snickra) och svärfar.
Efter det gled jag runt lite innan jag fick ett ryck och började röja här på gården. Även haft en samtal med min underbara systeryster. <3 
Och ikväll har jag målat i några timmar och lyssnade på mp3n på högsta volym. =) Jajamen, jag sjöng högt och falskt till musiken med.. ;-) Idag har det varit speciellt en låt gått runt, runt och åter runt i mina öron, Timbaland - Apologize, vilken underbar låt!


Nedan följer lite bilder;
  Älsklingen sätter takreglar.
 Tak i sovrummen sätts
 Yttertrappan börjar ta form
 Taket är snart klart, bara snetaket kvar i sovrummen! =)
 Och dagens solnedgång vid huset...


Ps, Grattis pappa på namnsdagen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0