Igår kväll fick vi besök =)

Precis efter jag skrev gårdagens inlägg hoppade Elin och lilla Charlie på en buss ut hit. =)
Det var jättetrevligt att få ha dig här vännen, snacka en massa skit och skratta åt Charlie och Tipex som sprang runt och var allmänt knäppa.
Jag lurade med mig Elin upp i vårat nybygge, hon som är så höjdrädd. Hehe. Men hon var så duktig så.
Däruppe mötte vi stackars Flisan som tydligen har bosatt sig där sen Tipex kom hit. Usch vad jag tyckte synd om den stackars katten. Hon bokstavligt talat klättrade på Elin och mig för att hon var så gosig. "snääälla, gosa med mig"...
När Elin kom tillbaka in för att hämta Charlie som vi lämnat inne med Tilda så hade dom lagt sig i Tildas korg för att sova. Det hade jag velat ha kort på. Tilda vaktade oxå på honom när han och Tipex lekte, om Tipex var lite för hård mot honom gick hon in och sa till. Tilda skulle bli en underbar mamma. =)

Nu ska jag ta och sätta igång lite musik och sen ska jag plocka i köket, det ser så illa ut..


Här följer lite bilder från igår kväll.
Söta lilla Charlie, 14 v gammal
  Charlie och Tipex var som galna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0