Igår låg jag i soffan heeela dagen..

Framför datorn och 2 filmer.. Livad dag, nja inte direkt..
Jag var rätt less mot kvällningen.. Men vad gör man är man inte mår nå bra?

Idag mår jag tack och lov mycket mättre!! Så idag måste jag göra något annat än att sitta hemma. Därför ska jag in till stan och träffa min Elin. =) wee!
Vi ska ta en sväng på stan och ta oss en fika, det ä ju kanelbullens dag idag, och då måste man ju fika. =)

Måste oxå tala om att jag är rätt stolt över mig själv. Jag har gått ner runt 4 kilo sen jag satte igång med träningen igen, duktig jag! *klappar mig själv på axeln*


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till att må så mycket bättre (det gör jag också,ser fram mot resan) roligt att ditt tränande ger så fint resultat, jättebra / kram/ mamma

2007-10-04 @ 23:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0