Jätteseg dag... *uppdaterad*

Jag sov alldeles för länge idag... Och hela dagen har varit seg sen dess.
Men jag har varit duktig och börjat måla innertaket till våran våning i alla fall.
Sedan åkte vi till Örebro, idag igen.. ;-)
Det var en kille som absolut ville ha sin moped levererad idag. Där passade vi på att handla på Willys med.

Förressten så blev det ingen vädering av takkronan igår... Det glömde jag ju skriva. Vi fick helt enkelt inte tid till detta. Jag får värdera den en annan gång.

Imorgon ska jag till Örebro igen. Varför säger jag inte än, det får ni se imorgon. =) hihi *känner mig lite busig*

------------

Jaha.. Då blev klockan 01.35.. Som vanligt när min älskling jobbar natt.. Jag har så hilma svårt för att gå och lägga mig själv.. Men nu är jag sådär jättetrött.. Då är det bara att passa på att lägga sig. Om jag inte är såhär jättetrött så ligger jag bara och lyssnar efter ljud och funderar på en massa saker som om dörren är låst osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0