Måndag, igen...

Vart tar veckorna vägen? Det är redan 1 oktober.. Jag tycker inte det var längesen vi var på nyårfest 06-07..
Ja hjälp...

Idag tog jag en lugn förmiddag och vid 12 åkte jag i till stan. Jag tränade ordentligt idag och det bara rann svett ifrån mig, jäklar vad duktig jag kände mig.
Sedan hämtade jag Offes systerbarn på skola och dagis och dom fick följa med mig och handla.
Dom var så duktiga och snälla, de hjälpte mig att plocka i och ur varor. =)
Sen skjutade jag hem dom och åkte sen hem och plockade upp varorna..
Annars har jag inte gjort så jättemycket idag.. Jag var dock duktig och lagade sjömansbiff till middag.

Kommentarer
Postat av: angelina

Hehe, nejdå. bullarna vart goda. :] hur vart din sjömansbiff då? :] Åt inte din fisk idag, blir imorgon istället, tror säkert att den e god! Ha en bra kväll vännen min!

2007-10-02 @ 20:22:02
URL: http://www.angeliinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0