Om allting går bra har vi numera en ny familjemedlem

Idag följde Elin med mig till Örebro. Där hämtade vi en liten tjejvovve.
Hon är 1 år och är en blandning mellan Labrador och Bordercollie.

Jag kan ännu inte säga att hon till 100% kommer att stanna hos oss. Hon har haft det lite jobbigt i sitt förra hem och är lite nervös i sitt beteende. Sedan vi kom hem strax innan 20 har hon sprungit runt och nosat och varit allmänt nervös.. Nu ligger hon här i soffan bredvid mig och sover med huvudet i mitt knä.

Vi har länge funderat på att skaffa en kompis till Tilda, men nu kände jag att det var dags.
Vi får se hur det blir här hemma.
Men hon verkar vara en go hund och förstår vem det är som bestämmer.

Annars idag har jag varit duktig och målat innertaket vi ska ha i nybygget. =)


Såhär ser våran familj ut just nu:
Sandra och Kristoffer
Theo
Tilda
Flisan
Tessie 

Kommentarer
Postat av: angelina

GRATTIS till den nya familjemedlemmen! :) Hoppas att allt kommer att gå bra!
Många kramar!

2007-10-08 @ 18:24:30
URL: http://www.angeliinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0