Tisdag idag..

Igår var jag och besiktiga bilen.. Och såklart så hade den 1 fel... Bättre det än 10 ioförsig. =)
Handbromsen hade ingen värkan på höger bakhjul, så idag spände min älsking vajern och smörjde upp den, sen så funka det igen! Jajamen, han fick gondkänt idag. =) Jag satt med i bilen när han testade bromsarna.. Och jäklarns vad den tudsade till när han la i handbromsen. =) Så denna besiktning gick på 500:-... *suck*

Idag är en seg dag och jag vill inte göra någonting.. Blä.
Tänkte ta mig i kragen och gå upp och måla lite.. Min sambo har åkt iväg med en kompis till Örebro, så jag och hundarna är ensamma.

Våra stackars katter vågar knappt komma hem sen Tessie kom hit.. Jag tycker så synd om dom.. Det värsta är ju att Tessie jagar dom med..
Hoppas det blir bättre.

Under följer några bilder..

 Offe busar med vovvarna
 Såhär sover Tipex (som husse kallar henne)


 Jag måste även visa upp min stolthet Elias. Självklart är det moster som har beställt nappen. =)

Kommentarer
Postat av: angelina

Så bra att besiktningen gick bra till slut! Ska besikta min "pärla" i november. Hatar opel.;)
Hur har det gått med vovven idag? Förutom att hon jagar kissarna? :)
Sov så gott vännen min!
Kramar

2007-10-09 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0