Äntligen kan man blogga igen!!

Hejsan allihopa..
Jag börjar med en tråkig nyhet.. I förrgår gick min farfar bort. Hastigt.. 
                                                                                              Vila i frid!
                                                                             image367

Så de senaste två dagarna har det inte hänt så mycket.. Man blir rätt deppig och gör inte så mycket..
Jag tog mycket bilder i söndags och tänkte visa min dag.. Men då la blogg ner..
Så jag får lägga ut dom bilderna nu..

Ska vi gå ut matte?

Jajamen! Snön är borta!

Först går vi upp på bygget och kollar in våra fina målade/tapetserade väggar

Hundarna busar runt på vedhögen medan matte plockar in ved..

Sen går matte och sätter sig i solen på terassen,
Tilda lägger sig brevid, men Tessie vill bara busa

Sedan tog jag mig i kragen och bytte ut våra gamla ytterlampor mot nya

Theo satt inne och var otroligt fokuserad på något utanför, vad det var vet jag inte..

Strax efter det ringde mamma och talade om att farfar somnat in..
Och efter det var resten av dagen förstörd...

Kommentarer
Postat av: Diana

Du är flitig med kameran och fina bilder får du dessutom. Kram på dig vännen

2008-04-01 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0