Bilmekaniker för en dag..

Eller nja.. Jag försöker i alla fall.. Vissa sakner kan jag ju inte bara göra, men jag var med och hjälpte till att laga genomrötet avgasrör, vindrutetorkare, tuta och släpvagnskontakt.. Jag känner mig så duktig så. ;-)
Tog typ hela dagen.. Men nu är bilen snart redo för besiktning på torsdag, sen ska den säljas, tyvärr.. Jag gillar faktiskt den. Pratar om den vita volvon, en -94 som gått snart 38 000 mil.. Underbar. ;-)
Sedan har jag hjälpt min sambo att lakera bromsok på likbilen.. En -74 som är ful som attan.. Den ska vi åka på lite crusingar med i sommar. Ojoj.. Kan ju minst sagt bli intressant.

Och vilket väder vi haft idag! Helt underbart! Gått i linne hela dagen och njutit av solen. Det känns, solen har tagit på min kropp.

Sen har det hänt en tragisk grej idag med.. Flisan, den ludna pantern, fångade en stackars sädesärla. Den blev så skadad att Offe var tvungen att ta död på den.. =( Stackars ärlan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0