Här sitter jag och är sååå trött...

Helgen tog på en.. ;) Natten till Fredagen sov jag inte riktigt bra, blev väckt av klockan och sen var det sysslor hela dagen. Vid 16 tiden började folk ramla in.. Sen var det dags för paintball för dom som ville. Precis när de satt igång kom min älskade Angelica!! Weei
När paintballen var klar blev det grillad korv med massvis med tillbehör. Sen var festen igång.. Jag tror jag tittade på klockan senast när hon var 4.
Sen på lördagen så vakna vi strax innan 9.. Sen hände det väl egentligen inte så mycket på dagen.. Vi var bra sega.
På kvällen åkte vi till fes nr 2. Ingen fest för oss så vi tog oss hem igen. Pratade och umgicks, innan det var dags för sängen, typ vid 1 tiden. Sen vakna vid 9 igår men låg kvar i sängen till 10.30.. Sen gick klockan jättefort fram till hon var 19 och Angelica var tvungen att åka hem. =(
Det har varit en händelserik helg må jag säga.. Och jag är helt slut..
Igår kväll innan vi gick och la oss orkade jag inte längre och bröt ihop i Offes famn.. Jag är så stressad över detta med jobb osv.. Måste till af idag.. Få se vad dom säger.. Känns som jag kommer bryta ihop där med.. Vad gör man egentligen när man inte har en aning själv om vad man vill?

Nedan följer lite bilder från helgen:
image428
image424image425
image426
image427

Kommentarer
Postat av: Diana

Det låter som att ni hade en trevlig och slitsam helg ;-)
Vad trist att du känner så om det här med jobb och framtiden. Det kommer säkert att ordna sig så småningom, även om det känns tungt just nu. Du vet väl om att jag finns här, om du vill prata (även om mitt liv är intensivt just nu). Älskar dig vännen! Kram

2008-04-28 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0