Hej på er

Idag har jag suttit barnvakt till Offes systerdotter som har vattkoppor. 8-14..
Sen lånade jag deras bil, eftersom vi just nu bara har 1, och åkte in till stan för att handla och hämta färg till stora rummet. Den bilen hade inte servo.. Jag har inte kört bil utan servo sen jag övningskörde mammas gamla opel för x antal år sen.. Hjälp.. Jag har fortfarande ont i vänster arm efter turen med den bilen.. Snacka om en annorlunda upplevelse. ;-) Man måste planera sin körning på et helt annat sätt..
Sen åkte jag hem.. Plockade in ved osv..
Nu är jag trött, som vanligt.. Jag har blivit riktigt kvällstrött.. Konstigt, jag som alltid varit en nattuggla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0