Jag ska måla heela världen lilla mamma!

Känns i alla fall som så. =) Jag har målat från efter 11 till efter 18.. Med en liten lunchrast. Den väven var rätt svår att måla.. Den sög in färgen otroligt mycket så jag fick nöta på och blöta rollern ofta. 

Jag har idag kommit på att jag och min systerson på 7 månader har samma motto: "Vill man så kan man!"
Jag som är livrädd för höjder, som knappt kan stå på en stol utan att få svindel har knatat upp och ner på stege och ställning för att komma åt överallt. =)

Så nu är jag helt slut i armarna och speciellt i höger.. Men snyggt blir det! =)

  


Mätt och glad är jag också. Ikväll var det biff, strips, vitlök/persiljesmör och sås på menyn! Ljuvligt gott! Det godaste jag ätit på länge.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad du är duktig! Har du gjort allt detta själv? Det är så roligt att se att det händer så mycket nu. Har försökt att nå dig på hemtelefonen idag. Kram. Vi hörs framöver.

2008-04-08 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0