Nu ska ni få se på tusan!!

 Golvet i sovrummet håller på att läggas!
 Taklisterna har börjat sättas!
 Och väggarna i stora rummet är näst intill färdigsatta med väven!!

WEEEEEEEEIII!!!! 



Jag har idag åkt in till stan för att hämta paket, för att sedan åka hem och plocka iordning innan det var dags att sticka iväg till Örebro. Där hämta jag golv.. Mycket golv, för nästan 18 000:-...
Sen in till Lindesberg och försökte leta reda på färg till stora rummets väggar.. Men affären hade stängt..
Så hem och laga lunch.. 
Efter det plockat med disk..
Nu är jag helt borta.. Orkar typ inte gör någonting.. *gäääsp* 

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad roligt!! Mamma och jag är så glada för din/eran skull (och säkert Jonas också). Nu går det undan. Kram

2008-04-05 @ 18:44:35
Postat av: Elin

Jissed vad fort det går nu snart klart och du kan inreda=)

2008-04-05 @ 20:39:06
URL: http://elinperson07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0