Tände du ett ljus för Engla?

Det har i alla fall jag. Det ska få brinna ner.





Idag har jag inte gjort så mycket mer än att dammsuga, plocka med disk och laga mat.. Lite hemsysslor..

Jag måste ju även tala om att jag åkte på migrän igår kväll... Men.. Jag har inte haft det på jättelänge nu.. Mer än 2 månader.. Och för det andra så var huvudvärken inte lika stark och jag kräktes inte! Det var första gången jag kan minnas som detta har hänt!! *peppar, peppar...* Tänk så är det påväg att växa bort?? Dom sa nämligen doktorerna när jag var 6 år att det som man kunde se som possetivt med att jag fick det när jag var så ung var att det kunde växa bort!!

Kommentarer
Postat av: malutta

japp..hoppas alla gjorde de:( hemskt

2008-04-17 @ 12:01:44
URL: http://lillanmalutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0