Tjo på er

Några dagar sen nu.. Jag vet.. Ber om ursäkt för detta.. Men så blir det ibland. =)
Jag mår lite konstigt och har gjort det en period nu.. Hoppas det går över snart för såhär vill jag inte må...
Annars rullar det väl på.. Nästa vecka ska jag in till Arbetsförmedlingen och skriva in mig på den såkallade "antenn-listan".. Det betyder att jag inte har några stämpeldagar kvar och det måste göras en åtgärd.. Detta är något jag är riktigt nervös inför måste jag säga! Vi får se vad dom tycker att vi ska hitta på.. Från början var jag inne på lastbilskörkort.. Men Maria går den just nu.. Och utifrån vad hon berättat är det ingenting för mig.. Funderar på en taxiförarutbildning kanske.. Jag vet ärligt talat inte.. Kanske därför jag mår som jag gör? Vad ska jag göra med min framtid?

Igår pysslade jag lite med blommor och gjorde det lite vårfint här utanför. Så skönt att värmen börjar komma!!
(jag vet att det ser lite snålt ut med blommor, men det är bara för att de är nyplanterade och inte satt sig än)

        

En bild på gårdagens fynd! 149:-, jag var bara tvungen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så roligt att du hjälper våren att komma igång. Se också till att du hjälper dig själv att må bättre. Kraaam, mamma.

2008-04-17 @ 21:37:33
Postat av: Din brorsdotter

=) Vad fina bilder! =)

2008-04-18 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0