Välkommen kära vår!!

Vilket underbart väder vi har!!! Idag har jag gått i linne ute.. Jag vet att man inte ska göra det egentligen! Men jag kan lixom inte bara låta bli när solen skiner så underbart! =)

Snickarna har varit här idag!! weeiha lite mera gjort där uppe! (bilder längre ner)
Jag har varit in till stan på förmiddagen i en massa ärenden, sen så har jag mest knatat runt och myst i solen med min vovvar. Det blev grillad korv med bröd till lunch.. Mycket grilla ska det bli framöver!
Jag har precis kommit in efter att ha målat lite lister.
Så det händer lite hela tiden.. =)

Nu tänkte jag plocka med lite disk innan det är dags för mat.
Imorgon ska vi iväg till Örebro och besiktiga bilen. Sen blir det väl lite mer ärenden med, som vanligt! ;-)

 Vårens första nyckelpiga!

 Tilda och Tessie myser i vårsolen

 Det blommar och knoppar!! =D

Sista bilden är inget som hänt idag, jag tycker bara den blev bra =)


Kommentarer
Postat av: Din brorsdotter Elin

(= Vilka fina bilder! =)

2008-04-18 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0