Åh vad skönt!

Jag mår riktigt bra nu! Har varit pigg ikväll och lagat mat och plockat med disk.
Men imorse trodde jag att det var dags för akuten. Jag mådde otroligt dåligt, orolig, yr och ont.
Jag var nästan berädd att ge upp.
Sen efter lunch vände det. Jag blev bättre. =)
Nu har jag "bara" ont i muskler och vänster handled, den måste ha fått sig en rejäl smäll för den är inte rolig att tas med.. Blir nog en linda på för att stödja upp den lite.

Bara så att ni vet att ni inte behöver oroa er för lilla mig något mera =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad härligt att höra! Kram vännen

2008-07-14 @ 22:51:52
Postat av: Christina

Skönt att höra att du mår så mycke' bättre.

2008-07-15 @ 07:36:15
Postat av: Din brorsdotter Elin

Gud vad skönt att du mår bra igen.

Gick och tänkte på dig så jag måste kolla bloggen.

Ha det bra MVH Elin

2008-07-15 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0