Bloggabstinens!!

Det bara kliar i mina fingrar.. Jag har massvis med kort som jag vill visa upp och massvis att skriva om.. Men vi har ju inget intrernet hemma.. Så typiskt..
Så jag skriver en sväng här på jobbet. Vilket man egentligen inte får så det blir en kortis..

Helgen har varit bra!
I Lördags var jag och hundarna iväg till Malingsbo camping där mor och far, morfar, bror med familj och syster med familj fanns. Jättemysig dag med bad, trevligt sällskap och god mat.
Igår spenderade jag nästan hela min vakna tid på bygget. Målade fönster och vägg.
Nu har jag gett mig fasen på att vi ska bo där till jul.. Jag vet att jag inte kan strya över detta, men jag ska göra ALLT jag kan för att det ska bli så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

typiskt åå nej ängeln är den enda som är slut...kan fröja jätte länge:( tävla om någon annan?? de kommer en omgång till om nån månad annars! kram

2008-07-28 @ 13:34:37
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0