Flygtur med mopeden...

Sitter här med ond höft och ett ömt huvud..
Om jag skriver osammanhängade så är det för att jag är lite efter i tankegången..

Imorse påväg till jobbet hoppade en hare upp framför mig och jag bromsade, lite för hårt, så hjulet låste sig och mopeden fick sladd..
Sen minns jag inte mer förens jag ligger i diket och har ont och ser mopeden ligger uppskrapad och brummande på vägen..
Höger höft har fått sig en bra snyting. Jag tror att huvudet med fick sig en omgång. Som sagt vet jag inte eftersom jag inte minns själva "flygturen".
Jag tog mig knappt upp ur det djupa diket och sen upp på mopeden och vidare till jobbet.
Strax innan 9 så ringde jag Offe för att be honom komma och hämta mig.. Jag pallade inte mer..
När jag kom hem slocknade jag på soffan. Vet inte hur länge jag sov, men ett tag.
Nu tänker jag titta film och bara vara.

-----------------
Uppdatering

Har fått så ont i nacken.. Som en nackspärr.. Höften är svullen.. Vilken härlig fredagkväll va..
En bra grej fick jag reda på i alla fall. Skadorna på mopeden står jobbet för, eftersom jag var påväg till jobbet så var jag försäkrad. Känns skönt, jag har 500:- i självrisk, men det är ju skönt att veta att jag slipper betala mer än det!

Nu är det dags att sätta sig i soffan igen..

Kommentarer
Postat av: Christina

Stackars dig! Vilken tur du hade ändå att det inte blev värre! Kör försiktigt (och säg åt hararna att dom ska vänta tills du kört förbi).

2008-07-11 @ 15:45:09
Postat av: Syster

Älskade vännen! Hur mår du? Känner mig orolig för dig. Hoppas att det inte är något allvarligt. Kram

2008-07-11 @ 22:22:25
Postat av: Anonym

eller hur den e juh sååå läcker... allt väl med difg?

2008-07-12 @ 09:56:10
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du min blogg plz rösta då på Lillanmalutta



http://www.webvoter.net/se/vote.cgi?id=75566

2008-07-12 @ 13:16:07
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Din brorsdotter Elin

Så synd.

Hoppas det blir bättre med dig.

Vi hör av oss om liseberg.

Vi vet inte om vi har råd,

MVH Din brorsdotter med familj.

2008-07-12 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0