Hej på er!

Sitter här på jobbet och segar..
I måndags kom min syster med familj över och vi umgicks.
Sen i tisdags så var vi över till Offes kompis med flickvän och grillade och var hemma vid 23.
Igår var jag med syster och hennes man och son till RixFm-festivalen i Örebro, jättetrevlig hade vi! Och jag var hemma strax innan 23.
Idag ska jag till Degerfors och leverera en moped efter jobbet..

Ni kanske förstår varför jag är lite trött?

Imorgon tänkte jag försöka ta det lugnt och umgås lite med min sambo.
Sen på lördag ska jag umgås med familjen och söndag pyssla i bygget..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack fina människa...de värmer

2008-07-24 @ 18:18:12
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0