Hej hej!

Sitter här med maten framför datorn.
Tvingar i mig den.. Har börjat må konstigt här de senaste dagarna.. Illamående och en grad feber...
Hoppas verkligen att det går över snart..

Här händer det inte mycket nu när jag jobbar.. Känns som jag bara jobbar, lagar mat och sover.
Jag har ingenting imot jobbet.. Men jag vill ju gärna hinna med annat efter jobbet med..

Imorse påväg till jobbet var jag bara några cm från att krocka med ett stort rådjur här på Borsvägen..
Riktigt läskigt var det! Jag hann precis bromsa in så att den hann förbi fronten på bilen.
Hjärtat slog några extra slag efter det vill jag lova.
Sen såg jag en överkörd räv halvvägs och en jobbarkompis sa att hon sett två rådjur precis innan jobbet. Så det var full fart på djuren imorse.

Oj, klockan är bara 18.. Jag är verkligen helt slut..


Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas att du piggar på dig. Kram

2008-07-09 @ 22:41:11
Postat av: Christina

Synd att du mår dåligt! Har du kollat upp att du inte har haft en fästing? Man kan må konstigt av och till om man har blivit biten.

2008-07-10 @ 09:05:16
Postat av: Sandra

Christina:

Ne, Inte har jag haft någon fästing.. Men jag tror att det kan ha med jobbet att göra, jag har gått hemma i min egen takt i 1 år och sen helt plötsligt komma igång med heltid tar lite på en psykiskt.

2008-07-10 @ 12:51:34
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0