Internet hemma!!

ÄNTLIGEN!

Jag orkar dock inte skriva om allt jag varit med om på senaste tiden. Jag har haft fullt upp.. Minst sagt.

Jag lägger upp lite bilder istället, och kan skriva lite om varje bild.
Det finns massvis med bilder jag vill visa på min mobil, men jag lyckas inte få över dom till datorn. Tyvärr..


Jag börjar med lite bilder på Tessie
    

RixFm festival med min systers familj
 
     

Härlig badbild från Malingsbo:


Bild från loftet på bygget, det blir såå snyggt och jag längtar så jag blir galen till vi kan flytta dit!!




Och sist men inte minst, mitt verk för dagen!
Köpte denna underbara "kista" för måånga månader sen på, hör och häpna, Coop. Jag blev kär direkt, speciellt när den bara kostade 199:-.
Men nu förbättrade jag den lite, visst blev den snygg!? Senare kommer det att komma på ett grönt tyg på dynan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0