Lika trött, om inte tröttare idag...

Måste börja med en komisk grej som hände imorse när jag satt vid köksbordet och åt frukost. Jag tyckte då att allting var piss.. Jag var svintrött och satt och irriterade mig på småsaker. Sen helt plötsligt från ingenstans hörde jag en Offe som pratade (eller rättare sagt skrek) i sömnen: "Cash is king!"
Varpå från mig följdes med ett asgarv. =)

Idag har det varit endel på jobbet och jag har varit lika seg hela dagen, klockan har gått i slow motion och jag har bara velat hem för att lägga mig och sova. Natten som var sov jag nämligen jättedåligt, och kom som vanligt i säng alldeles för sent..

Nu ikväll vill jag inte göra ett piss.. Funderar dock på att plocka ur och i diskmaskinen, måste hänga tvätt och ta mig en dusch..

Idag har jag även varit med om någon som förstår mig, städerskan på jobbet har inprinsip hela kroppen full med tatueringar och sa idag till mig när vi träffades "Åh så fiiin du är på benet"
Åh vad jag har längtat efter dom orden. =) När jag själv är så stolt över min fina gaddning så sträcker man ju på sig ännu mer när någon som hon säger att den är fin. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0