Underbar helg men nu är det roliga över...

Offe är sjuk med feber, ont i bihålor och hals.. Jag har lite feber och fryser ibland och svättas som en tok ibland..
Just nu svättas jag.. Hjälp vad varmt det är...
Har dock varit på jobbet i alla fall, har ju ett rätt så lugnt jobb så det funkar i alla fall.

Helgen var toppen! Vad kul det var att få träffa alla farbröder med respektiva familj (nästan alla i alla fall).
Jag fick känslan som jag hade på midsommaraftnorna när jag var liten. Vi satt och sjöng och det spelades gitarr och munspel. Hundarna var också med och myste, Tilda sov under bordet och njöt av att alla var samlade.
Tessie var så imponerad av musiken. Speciellt när min farbror KarlErik spelade munspel. Då skulle hon absolut sitta i mitt knä, sen satt hon och tittade på när han spelade och de blev bästa vänner!

Igår blev en lugn dag hemma med mor och far. Vi kom hem efter 19 och köpte pizza och bara slappade.

Nu idag vill jag inte göra någonting! Bara sitta här i soffan med min sjuka älskling och bara glo.


Kommentarer
Postat av: malin sandström

hej åå va kul de ska jag genast göra,,föresten va med i tävlingen om sexleksaker på min blogg http://lillanmalutta.blogg.se/2008/july/ny-tavling.html

2008-07-07 @ 18:07:44
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilka härliga bilder. Hon är bra tossig den där Tessie! Kram

2008-07-07 @ 20:23:33
Postat av: Christina

Krya på er!

2008-07-08 @ 07:10:44
Postat av: Modern

Härliga bilder på er tre Du ser så glad och avslappnad ut liksom Tessie. Det blev en lyckad kväll trots vädret. Kram

2008-07-11 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0