13 maj

1 månad kvar till tatueringen!! Åhh vilken lång tid.. Jag vill ha den sitta där nuuu!

Idag tog vi lång sovmorgon jag och älsklingen och bara gosade igenom förmiddagen! Myyys
Sen så gjorde jag mig iordning och åkte in till stan efter lunch. Gick på möte med Eveline, min handledare på Communicare. Hon är skicklig den tjejen! Vi pratade lite om min intervju på Torsdag, hon gav mig bra tips osv. Så nu håller vi tummarna!
Sen hämtade jag målarfärg och handlade. Sen hem och måla golvlister! =) Weeei
På fredag kommer golvet i stora rummet att läggas!! =D

Annars har jag väl småpysslat, som vanligt.. Måste byta vatten åt den stackars fisken med ser jag..

Ne, dags att laga mat!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att det händer många positiva saker omkring dig /er. Kram.

2008-05-13 @ 23:12:38
Postat av: Christina

Lycka till på torsdag! hälsar Christina i Svenby

2008-05-14 @ 12:14:52
Postat av: Din brorsdotter Elin

Allt verkar vara bra!!!!! =)

2008-05-14 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0