Enköpingsbesök och hemma igen

Mycket trevlig helg i Enköping! Fick träffa min älskade syster och systerson. Och självklart mamma, pappa, morfar, äldsta bror med familj och yngsta bror. =)
Jättetrevligt att få ses allihopa! Det saknades bara tre personer, Offe, systerns karl och yngsta brorsans tjej. Så i sommar ska vi försöka samlas allihopa och ses!
Älskar min familj, och man funderar alltid varför man inte träffar dom oftare..

Lite bilder kommer här:


Idag har jag varit inne hos Communicare 9-lunch ungefär. Trivs bra där faktiskt! Imorgon kl 1 ska jag in och min handledare ska hjälpa mig att förbereda inför jobbintervjun jag ska på på Torsdag. Riktigt nervös är jag!
Sen hemma har jag plockat disk och torkat av i köket överallt, plockat med returgrejer och påtat lite bland mina blommor och drivbänk.



Och bilder från bygget som jag lovade:

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack för senast och att du kunde komma! Jag gillar första bilden skarpt! Hälsa Offe. Kram syster och systersonen.

2008-05-13 @ 13:16:48
Postat av: Lisa

Härliga bilder! (Älskar den med blomblad i närbild) Det har verkligen varit en underbar helg ur många synvinklar.

2008-05-13 @ 23:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0