Idag har jag lyckats tappa bort min hund...

Jag åkte iväg på förmiddagen för att hämta golvlister till bygget. Då var kärran full med vellpap, så jag åkte iväg med det till tippen först.. Sen vidare hemåt.. När jag började närma mig hemma så fick jag en kontig känsla, jag kollade bak mot hundarna och såg bara Tilda.. Ropade som en galning efter Tessie, eftersom hon brukar ligga gömd. Men ingen Tessie kom fram... Vart är hon!?
Så jag hem fort, slänge av kärran och iväg igen.. Först till sågen där jag hämtade listerna, ingen hund där.. Så det blev full fart till tippen, där stod Tessie fastbunden och viftade så glatt på svansen när jag kom springandes..
Då visade det sig att när jag öppnat dörren för att lägg in spännbanden smet hon ut... Skitdjur! Hon skrämde ju livet ur mig..

Annars idag har jag som vanligt plockat och tvättat.. Sen har jag även byggt ihop min drivbänk och planterat i den. =)
Även gjort årets första rabarberpaj, så vi bjöd hit Klas och käkade, den blev riktigt god. =)


                 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppsan Det hade kunnat sluta illa.
slutet gott allting gott.
Vad du fixar och donar. Duktig!

2008-05-06 @ 22:01:05
Postat av: E

Tessie är allt en liten bus vovve, tur att det slutade bra. Åhh rabarber paj vad gott.

2008-05-06 @ 22:09:53
URL: http://elinpersson07.blogg.se
Postat av: Syster

Vilken tur att du hittade henne! Vad du är aktiv och duktig. Jag önskar att jag hade din energi. Kram på dig vännen

2008-05-06 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0