Jag och "min" moped

Hihi. Idag har jag lärt mig att köra mopeden jag ska åka med till och från Ungdomsgarantin. =) Fin är han och går som ett skott.

De senaste dagarna har jag varit i Enköping.
Åkte dit i Torsdags då jag och mina brorsbarn åkte till Sthlm och Naturhistoriska museet och på vägen hem stannade vi till på MC Donalds. Jag skjutsade hem dom och sen åkte jag hem till mina föräldrar och sov där.
Igår var det dags för farfars begravning.. Otroligt fin men ack så jobbig.. Vi åt mat och fikade på bygdegården vid kyrkan efter akten.
Sen följde jag med min kusin med hem och kollade på deras hus. Sen spenderade jag resten av kvällen med Angelica.
Idag åkte jag hem igen till mamma och pappa en sväng innan jag åkte hem, där fick jag även träffa båda mina bröder, svägerska och brorsdotter.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0