Titta.. Nu fick jag bli possetift överraskad!

Tjejen vi har som ledare är skitbra! Det jag märkt av den timmen vi var där imorse i alla fall. =)
Jag skulle dit imorgon kl 11 på egen utvärdering, det betyder att hon och jag ska gå igenom vem jag är och vad jag vill och göra en handlingsplan, men jag fick ett sms nyligen där det stod att hon blivit sjuk och flyttar mitt samtal tills på torsdag. Så vi får se när vi kommer igång ordentligt..

Så när vi var klara tog jag lilla moppilipeden och åkte för att handla lite sen hem i full fart. =)
Väl hemma böt jag om och tog sen med vovvarna på en sväng in till stan och tillbaka.. Jätteskön promenad! Gick ungefär 1 mil. På vägen stannade vi vid pälsärmsbadet så de fick bada och busa. Tessie är helt galen i vattnet, ska bli kul att bada med henne i sommar!
På vägen hem stötte vi på en liten ekorre. =)

Efter det har jag pysslat runt här hemma och plockat med disk och sånt där. =) Njutit i solen med en Allt i hemmet tidning med. =)






Ni är otroligt dåliga på att kommentera mina inlägg..
Kan ni inte nämna något så jag ser vilka ni är som kollar runt här hos mig..?

Kommentarer
Postat av: elin=)

hello...va hörligt..ser dock lite kallt ut i vattne=)=) kramar från mig

2008-05-05 @ 18:53:09
URL: http://tuvasmamma.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad kul att du kommenterar =)
Jodå, hundarna skakade bra.. Men de skulle absolut bada i alla fall ;-)
Krama

2008-05-05 @ 19:15:18
URL: http://tuffeluttan.blogg.se
Postat av: Syster

Hej vännen! Jag försöker vara in och kolla din blogg, men du vet att jag inte alltid "hinner" med att kommentera dina inlägg.

Kul att ledaren verkar bra! Hoppas att du får en bra vecka, så ses vi snart. Jag lääääängtar!!!!! Kram älskade vän!

2008-05-05 @ 19:15:22
Postat av: Sandra

Jag kommer till Enköping i helgen!
Jag vet att du inte hinner med =) Hihi
Kramar

2008-05-05 @ 20:19:03
URL: http://tuffeluttan.blogg.se
Postat av: Lisa

Sköna bilder, kul säsong som börjat. Roligt att det blev en positiv upplevelse för din del. Fortsätt så. Kram!

2008-05-05 @ 22:17:42
Postat av: Sandra

Tack mamma! Du är toppen! Kramar

2008-05-06 @ 15:38:57
URL: http://tuffeluttan.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nu kommenterar jag :) Kikar in lite då o då o kollar vad du har för dig ;) Kram!

2008-06-03 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0