Torsdag 25/9

Jag är helt slut..
Var dum nog och stannade uppe till 22 igår kväll.
Sen skulle jag upp 3.40 för att komma iväg vid 4.
Började jobba kl 5.
Fick lära mig en del nytt idag då jag var både på TS (TagSjälv-lagret) och VU (Varuutlämningen).
Sen var jag på säkerthetsutbildning 10-12.30. Efter det lunch. Sen vidare till nyanställdsinformation till klockan var 15.
Nog för att jag älskar Ikea, men 10 timmar är lite väl mycket..
Efter jobbet stannade jag till på Coop i Lillån och handlade med.
Jag var hemma 16.30. Då hade jag varit hemifrån 12 timmar och 30 min... Jisses.

Men imorgon är jag ledig igen, och sen jobbar jag lör-sön. Haha! =)

Ikväll tänker jag inte göra ett jota.. Bara slöa.

För mig som Ikea-freak så finns det ju endel förmåner med att jobba där, vi har en bra rabatt när vi handlar där, vi får se alla nyheter innan alla andra gör det och vi får endel gratisprylar, tex nu ska vi få en kudde som kommer som Nyhet gratis! =)
Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? ;-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbart att du trivs, fortsätt med det. Kram!

2008-09-25 @ 18:40:48
Postat av: Christina

Jätteskoj att du trivs så bra.

2008-09-26 @ 07:43:57
Postat av: Sandra

Äntligen en kommentar från mamma, jag har saknat dom kommentarerna!



Och jag tackar för att ni är glada för min skull! =)

2008-09-26 @ 09:59:14
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0