Fredag 26/9

Idag är en dag då jag saknar min familj...
Min sambo har nyss åkt till jobbet och nu kommer han och jag inte ses förens på Söndag, eftersom vi kommer jobba om varandra hela helgen.
Sen kommer han vara borta tre dagar i nästa vecka..
Det gör mig inget att han åker bort.. Det är själva ensamheten när han är borta som är jobbig..
Jag känner ju nästan bara honom här i Linde. Önskar man hade haft närmare till släkt och vänner.. Jag saknar dom där spontana besöken..

Nu ringde min chef, imorgon ska jag jobba extra, blir långpass 5-17. Undra hur det kommer att gå?
Blir tidig kväll ikväll i alla fall..  Chefen skulle bjuda mig på lunch och sen så har jag ju 100% OB efter 12 imorgon. Så jag får tänka på det.

Kommentarer
Postat av: Christina

Tur att du har dina husdjur när sambon är borta.

2008-09-26 @ 14:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0