Fredag?

Ja, det är verkligen fredag idag. Jag har helt tappat begreppet om vilken dag det är..
Min chef ringde mig tidigare idag och vi bestämde lite jobb inför nästa vecka. Sen när han önskade mig en trevlig helg så blev jag helt förbluffad, trevlig helg?
Så blir det väl när man inte jobbar mån-fre antar jag.
Nu ska jag jobba lör, sön, mån, tis och torsdag. Kanske ett pass nästa helg med.
Kul när det finns mycket jobb!

Min älskling och jag har varit till Rya bygdegård (stans roligaste prylaffär) som säljer ut hela butiken med 50% rea. Så där fynda vi endel, och sen blev det Lindemarken, med allt vad det innebär.

Jag måte nu få visa upp det finaste fyndet från Rya, 6 underbart fina glas! Jag blev så kär i dom. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0