Gott och blandat

Både bra och dålig dag idag..

Vi börjar med dom goda nyheterna, IKEA ringde mig idag, kan du tänka dig, IKEA!?
Dom ville att jag skulle komma till dom på intervju på Tisdag! Helt underbart!
Tänk så får jag jobb på IKEA?? Det vore ju drömmen, helt klart!

Dåligt är att jag är så less på bygget.. Eller rättare sagt less på att det inte händer något.. Varför kan inte jag göra allt och vara väldsbäst så vi kan flytta någon gång?



Avslutar med en underbar bild jag fick på Tilda



Kommentarer
Postat av: Christina

BLEV MORMOR I MORSE TILL EN LITEN KILLE!!!!!!!!!!!Vi har själva Lidingöluckan på vårt kök = JÄTTENÖJDA!!

2008-09-05 @ 15:13:55
Postat av: Sandra

Christina:

Nemen grattis! Vad kul!

2008-09-05 @ 16:05:00
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0