Hej på er

Jag sitter här nedsjunken i soffan med en pizza..
Jag kom hem för knappt en halvtimme sen. Var hemifrån i 12 timmar. Känner mig helt slut i huvudet.

Det blev mycket att lära sig idag med truckutbildningen. Köra truckar jag aldrig kört förut och det är trångt bland lagerhyllorna på Ikea.
Ikväll blir det en tidig kväll vill jag lova.
Blir inget med bilen jag var och tittade på efter jobbet, för mycket småfel och jag har för lite tid och pengar.

Vad glad jag blir för alla kommentarer jag får!
Även om jag kanske inte svarar på alla så vill jag lova att jag blir glad!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Syster

vinkar och skickar en kram

2008-09-16 @ 21:43:20
URL: http://snyggves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0