Hej svjes!

Vilket underbart väder vi har ute idag! Det tackar vi för.

Jag jobbade från 6-14 idag. 
Jag har bra ont i fötterna, måste skaffa mig extra iläggssulor till skorna, vi springer ju på betonggolv hela dagarna.
Jobbdagen har gått bra. Mycket att göra och mycket kunder i butiken, ska bli intressant att se hur mycket vi gick + idag för det tror jag är bra mycket. Vi får nämligen höra varje morgon alla siffror (besökare, matgäster, hur mycket vi sålt för osv) i högtalarna. Rätt intressant faktiskt!


På vägen till jobbet imorse lekte jag lite med kameran, ställde den på instrumentbrädan på bilen och tog kort med lång slutartid, det var rätt kul, tycker jag! ;-)

Nu ska vi ut på promenad med våra vovvar en sväng innan vi tar kväller.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: malin kharma sandström

hej hej jag diggar din blogg,gillar du min blogg så bli gärna prenumerant genom denna länk,puss och kram



http://www.bloggkoll.com/blogg/78814/lillan-malutta--lika-barn-leka-bast

2008-10-01 @ 11:24:10
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0