Måndag 22/9

Jaha, då var det måndag? För mig är det helrörigt med alla dagar.
Började jobba kl 5 imorse och slutade kl 13, tidigt.  ;-)
Var en sväng till jula innan jag åkte hem och köpte mig ett par gel-iläggssulor till skorna. Hoppas verkligen att dom hjälper för mina fötter mår inte bra just nu..

Idag var det väldigt nära att jag började gråta på jobbet.
Jag hjälpte ett gammalt par i kanske 80 årsåldern med att hitta rätt sovkudde som de skulle ha. När jag hjälpt dom att hitta sin vara och lagt kuddarna i deras Ikea-kasse så tog gumman min hand och smekte den (precis som min mormor brukade göra) och sa "Tack kära lilla vän för din hjälp". Dom var så gulliga!
Påvägen tillbaka, dit jag höll på att plocka upp varor, tänkte jag på vilka fina människor dom var och kunde inte sluta gemnföra tanten med min mormor som jag saknar så mycket. Det var det svårt att hålla tillbaka tårarna.


Nu ska jag sitta här framför datorn och gäspa lite innan det blir promenad med min sambo och hundar.










Till dig mormor, Jag Älskar Dig

Kommentarer
Postat av: Christina

Prova att sitta i fotvatten på kvällarna. Det hjälper mina fötter när dom är trötta och ömma.

2008-09-22 @ 16:09:41
Postat av: Lilla Elin

Hej!

Inte bara du som saknar henne =)

Men vi ska vara starka och stötta varann

2008-09-22 @ 16:56:15
Postat av: Sandra

Christina: Tack, det ska jag testa!



Elin: Ne, vi saknar nog Maja allihopa. Men hon lever ju kvar i våra minnen! =)

2008-09-22 @ 17:17:53
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Syster

tårar rinner ner för min kind

Saknar mormor otroligt mycket och har tänkt massor på henne sista dagarna.

Vilken vacker sång och text! Älskar dig vännen. Kram

2008-09-22 @ 21:39:40
URL: http://snyggves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0