Måndag 29/9, andra inlägget

Blev ingen bil idag. Så jag funderar på att åka iväg själv imorgon och köpa mig en..
För nu måste jag ha en bil! Har fått lov att låna svärmor och svärfars ons-fre. Men jag vill inte hålla på och låna deras bil!

Och vet ni vad? Jag, alldeles själv, lyckades få ordning på mitt knä! Jag är helt förbluffad. Satt i bilen och rörde lite på knäskålen, då knastrade det ordentligt. Så jag fortsatte, höger, vänster, upp och ner några gånger. Sen tillslut så slutade det knastra och jag kunde böja på benet!?
Så nu går jag som en vanlig människa igen! ;-) Något måste ju ha hamnat snett på något vis?

Ne, nu ska jag kolla vidare på blocket efter bil...

Kommentarer
Postat av: Syster

Skönt att höra att ditt knä mår bättre. Lycka till med bilsökandet. Ledsen att det var så rörigt i morse. Lillplutten är så uttråkad av att bara vara hemma just nu. Nu får vi hoppas att vi känner oss piggare snarast, så att vi får aktivera oss igen. Kram

2008-09-29 @ 18:44:54
Postat av: Lisa

Skönt att ditt knä är bättre! Lycka till med bilsökandet, men stressa inte fram något bara. KRAM

2008-09-29 @ 22:56:59
Postat av: Alexandra

Var nog knäskål ur led om du frågar en som snart kan sånt =) Bra att det blev bättre! Kram!!

2008-10-01 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0