Måndag 29/9

Sitter här och suckar och är less på mitt knä..
Själva såret läker fint, men knät i övrigt är svullet, ömt och blå/gult. Kanske inte så konstigt med tanke på smällen.
Så jag haltar runt och Offe kallar mig för "100-åringen" och tycker det är skitkul att retas med mig och springa därifrån eftersom jag inte kommer ifatt.. Karlar...

Idag ska vi sätta oss i bilen och åka runt till Karlskoga, Kumla och Örebro. Först så ska vi hämta mopeder i Karlskoga, och sen så ska vi kolla bil till mig. Blir några bilar vi ska titta på. Hoppas verkligen jag hittar någon som passar nu!
Så om det blir en bil får ni se bild ikväll. Snälla håll tummarna för mig att vi hittar min bil nu så jag slipper fundera över det något mera.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Christina

Tumme hålles! Krya på ditt knä

2008-09-29 @ 15:41:56
Postat av: Moschler

Ajdå, det där lät inte bra. Hoppas knät läker snart, du verkar ju tycka om ditt nya jobb jättemycket.

2008-09-30 @ 08:47:38
URL: http://blog.enstjarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0