Rätt förvirrad idag..

I fredags hade jag fått ett mail ifrån min handledare på Communicare där det stod:
"nyheter från AF, ser ut som att det blir utbildning för din del"
Va? Utbildning?
Jag har helt inställd på att jag inte skulle få den.

Idag när jag kommer in på Communicare får jag papper där det står "Avslut"..
Stopp, vänta, hallå!? Vad händer??
Jag fattade ingenting..
"-Fyll i det pappret så ska jag förklara sen"
Jaha?

Sen fick jag komma in och prata enskilt med henne, "-Ja nu ska du få din utbildning, det ser ljust ut".
Men vaddå? Kan jag få datum eller något? Jag måste väl få veta något?
"-AF kommer att höra av sig till dig.."

Så just nu är jag rätt förvirrad och fattar ärligt ingenting.. Jag är i alla fall utskriven från Communicare.. Sen får vi väl se när AF hör av sig.
Jag måste ha fasta datum och information annars funkar jag inte!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej gumman! Vad är det för utbildning? nyiken Puss

2008-09-01 @ 22:58:53
Postat av: Christina

Håller tummarna att allt ordnar sig!

2008-09-02 @ 07:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0