Snälla håll tummarna för mig nu!!

Usch vad jag är nervös..
Jag tror jag blir det för att makten ligger inte i mina händer utan i deras..
Att inte veta något och inte ha kontroll gör att jag blir nervös..
Sluta ställa sånna konstiga frågor på en intervju och prata med den ni intervjuar vanligt istället. Testa en på ens jobbkapacitet eller något.. Alla konstiga frågor gör en bara fundersam och man framstår som osäker, i alla fall när det gäller mig.

Nu ska jag försöka väcka min sambo och göra mig iordning!
Vi höres

Kommentarer
Postat av: Christina

Håller tummarna för dig + Lycka till!

2008-09-09 @ 09:37:00
Postat av: din favoritbrorsdotter

Håller mina tummar. Lycka till.

2008-09-09 @ 16:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0