Tisdag 30/9, inlägg nr 2

Var på en härlig promenad med mina vovvar fram och tillbaka till stan tidigare. Rätt dimmigt ute, men det har sin charm det med!
Tänkte visa två bilder jag tog idag i ett grått Lindsberg.
 


Annars så har jag bara plockat lite här hemma..
Imorgon är det dags att jobba igen så det blir en tidig kväll ikväll då jag börjar kl 5 imorgon bitti.
Tur att mina svärföräldrar inte ska någonstans dom här dagarna jag jobbar så jag får låna deras fina saab då min sambo är bortrest och jag inte fått hjälp att hitta mig en bil..

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken otroligt vacker bild på bron. Ledsen att det är så svårt att prata nu för tiden. Tänker på dig dessto mer. Kram

2008-09-30 @ 20:01:29
Postat av: Maria

Fått hjälp? Hm.. Har ju gett massa tips! :)

2008-09-30 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0