Tisdag 30/9

Gräsänka...

Det är jag det, imorse åkte han. Han ska på fackordförandemöte och sen vidare till en kompis till honom och sova där till fredag.
Nu kommer jag till det här igen.. Det gör mig inget att att han åker och är borta några dagar, det är det att jag blir så jäkla ensam.. Nu känner jag verkligen hur mycket jag gett upp för att flytta hit och vara med honom.
Jag önskar så att jag idag bara kunde åka över och umgås med mina föräldrar en stund, och imorgon efter jobbet kunna åka och hjälpa Angelica med att flytta...
Jag vet, jag har själv valt detta, men det är jobbigt i alla fall...

Varför kan man inte få allt?



Nu tänkte jag klä på mig och ta en promenad in till stan med mina hundar, då försvinner endel tid i alla fall..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Christina

Synd det här med vänner. Du har inte fått några från IKEA som du känner att du kan umgås med?

2008-09-30 @ 14:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0