1 vecka ledigt!!

Ni kan inte ana hur skönt det känns att få vara ledig nu.
Helgen har minst sagt varit hemsk.. Massvis att göra på jobbet..
Fick sammanlagt 1 timmes rast på 21.5 timmar igår och idag..

Inatt vaknade jag med en otrolig värk i vänster smalben, någon slags muskelkramp. Har aldrig vartit med om något som gjort så ont någon gång, fick panik. Nu har jag haft känningar i benet hela dagen. Alla mina muskler värker just nu, jag tror jag behöver den här ledigheten...

Ikväll blir det en tidig kväll och imorgon kväll kommer Angelica på besök och stannar till Torsdag. Det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

aj aj aj låter som sendrag.. Blir värre av kyla, så håll benet varmt. mitt ben värkte i 3 dagar när jag fick så där. Kram

2009-08-17 @ 01:13:06
URL: http://fillejeune.blogg.se/
Postat av: Christina

Usch, stackars dig! Var rädd om dig.

Skönt med ledighet igen - själv ska jag på praktikplatsintervju idag. Spännande men samtidigt nervöst.

2009-08-17 @ 06:30:52
Postat av: Lisa

Sköt om dig! Unna dig att ligga i en avslappnad "högt läge" med benen stund idag och ha dina fyrbenta vänner omkring dig. SKÖN LEDIGHET! Jaga inte bara "ha göra saker", ni kan bara vara också! Kram, mamma.

2009-08-17 @ 08:34:33
Postat av: Christina (igen)

Gick bra på intervjun - börjar praktiken den 31/8.

2009-08-17 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0