En dag med mor och far

Vi möttes upp vid Svampen i Örebro och åkte vidare tillsammans i en bil mot Wadköping där vi gick en stund och strosade omkring. Sen tog vi en promenad genom stadsparken upp till Kinamuren där vi åt buffé. =)
Sen tog vi en sväng med lite ärenden innan det var dags att åka hemåt igen..
Bilden nedanför tog jag i Stadsparken.

Det finns inte ord som beskriver min kärlek till Er, mamma och pappa!
Tack för en underbar dag!


Imorgon jobbar jag 5-12, Fredag 9.30-20.20 och Lör-Sön 8-18.20..
Så jag har riktiga skitdagar framför mig nu..
Men vet ni vad? Nästa vecka är jag ledig! Jisses vad det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilken fin bild, fångad i ögonblicket. Njut av ledigheten nästa vecka. Kram

2009-08-13 @ 06:39:42
Postat av: Syster

Vilken underbar bild! Kul att ni fick en bra dag tillsammans.

Jag tänker på dig med, syster min, även om jag inte alltid får tid att höra av mig. Kram på dig älskade vän

2009-08-13 @ 20:23:48
Postat av: Lisa

Ja det är skönt med våra små stunder! Det betyder så mycket när vi inte träffas så ofta. Så fin bild du fick! Kramar från mor och far.

2009-08-17 @ 08:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0