Ledig

Idag är min enda lediga dag denna vecka, just idag känns det bra. Men att bara ha 1 ledig dag på en vecka? Nja, det är väl inget jag är så förtjust i direkt.

I helgen skickade jag ett sms till min kära vän Maria och skrev liknande "Jag som är lite knäpp undrar om du skulle vilja följa med mig på en liten roadtrip till Ludvika och gå på Dollarstore någon dag?"
Till svar fick jag "Tur att jag är lika knäpp! Det låter som en underbar trip! När åker vi?" =)
Så idag åker vi. =) Offe tycker vi är galna som åker 8 mil enkel resa bara för att gå på Dollarstore. Men det ska bli roligt. =)

Nu ska jag pyssla vidare. Jag hör av mig. =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas att ni får en trevlig dagstrip idag, du och Maria. Det blir ju en liten utflykt. Kram på dig fatte Tanda

2009-08-06 @ 10:37:56
Postat av: Christina

Man måste få vara lite småtokig ibland :)

2009-08-06 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0