Slipat och åter slipat....

Känns som att jag slipat på det där bordet hela dagen... Jag undrar vad för slags superlack som satt på det...
Envis som en åsna är jag så jag struntade i att det var urtråkigt och jobbigt framförallt.
Vet inte hur många sandpapper det gick åt, men en hel del, och många timmars slipande.
Sen målade jag det med.
Men gissa vad? Jag är så otroligt nöjd just nu så du anar inte! =) Berömde mig själv många gånger innan jag lämnade det för att torka ordentligt över natten.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ber att få gratulera till ett bra arbete då...Väntar på att få se slutresultatet. Kram.

2009-08-31 @ 22:14:39
Postat av: Lilla Elin

''Hoppla lilla åsnan! Du e snäll och fin. Jobba,jobba som en dum maskin'' :D Bra gjort min älskade faster.

2009-09-05 @ 10:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0